slide-0de39a9

سقف وافل : مناسب برای دهانه های بزرگ

سقف وافل : مناسب برای دهانه های بزرگ

سقف وافل : مناسب برای دهانه های بزرگ

سقف وافل : مناسب برای دهانه های بزرگ را با همدیگر در شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) بررسی کنیم.

این نوع از انواع سقف برای دهانه‌های بزرگ، در دسته سقف های دال بتنی قرار می‌گیرد. بسیاری از مهندسین طراح‌ اصرار بر اجرای سقف‌های دال بتنی دارند. از معایب سقف دال بتنی می توان به سرعت اجرای پایین و وزن زیاد اشاره کرد. اما برای پوشش معایب آن، در سال های اخیر از سقف وافل استفاده می نمایند. سقف وافل در حقیقت یک شیوه بهتر برای اجرای سقف دال بتنی است. در واقع در این سقف به جای بتن غیر سازه ای از قالب های تو خالی و غیر ماندگار وافل استفاده می گردد.

سقف وافل : مناسب برای دهانه های بزرگ - حداکثر دهانه سقف وافل

قالب های وافل که با ایجاد حفره هایی در سقف یک دال مجوف را تشکیل می دهند. قالب‌ها از جنس پلی پروپیلن ساخته شده اند. نوع عملکرد سقف وافل بنا به طراحی سقف می تواند از نوع یک طرفه یا دوطرفه باشد. که البته در دهانه های بزرگ از نوع دو طرفه این سقف استفاده می شود. در waffle deck بلوک های توخالی در حقیقت نقش بتن میانی سقف را بازی می کنند. محل قرارگیری این بلوک ها بین میلگردهای فوقانی و تحتانی است. در نهایت نیز بر روی آنها بتن ریخته شده و یک سطح صاف و یکدست ساخته می‌شود.

سقف وافل : مناسب برای دهانه های بزرگ

اگر که قصد انتخاب قالب وافل و سقف وافل هستید ما کارشناسان و مهندسان شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل )آماده مشاوره و همکاری با شما هستیم.

همچنین شما می توانید فعالیت های بیشتر شرکت پی اس پی را در اینستاگرام نیز دنبال نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.