slide-0de39a9

انواع سقف های جدید ساختمانی برای دهانه های بلند

انواع سقف های جدید ساختمانی برای دهانه های بلند

انواع سقف های جدید ساختمانی برای دهانه های بلند

انواع سقف های جدید ساختمانی برای دهانه های بلند را با همدیگر در شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) بررسی کنیم.

با روی کار آمدن سقف های مجوف با قالب ماندگار و قالب غیر ماندگار وافل ( سقف وافل ) دیگر سقف هایی از قبیل طاق ضربی، تیرچه بلوک از میان خارج شده اند و کمتر مهندس و معمارانی به سراغ این نوع سیستم ها می روند. البته همانطور که عرض کردیم طول دهانه، نوع اسکلت سازه و کاربری ساختمان در انتخاب نوع سقف بسیار حائز اهمیت می باشد.

انواع سقف های جدید ساختمانی برای دهانه های بلند - دهانه سقف چیست

برای مثال اگر سازه دارای اسکلت فولادی و دهانه های بلند با کاربری سوله باشد و همچنین قصد استفاده از روی سقف را نداشته باشیم. می توان این سقف را با استفاده از تیر ورق ها و یا به صورت خرپا اجرا نمود.

اما اگر کاربری ساختمان تجاری یا مسکونی باشد و ما قصد استفاده از روی سقف را داشته باشیم باید به فکر یک سیستم سقف مستحکم و قابل اجرا در این سازه بیوفتیم. به طور کلی دال های مجوف، تیر دال ها، سقف های پیش تنیده و پس تنیده می تواند مهمترین نوع سیستم سقف برای دهانه های بزرگ هستند. مابقی سقف ها نیز جزء زیر مجموعه ای اط این سقف ها قرار خواهند گرفت.

انواع سقف های جدید ساختمانی برای دهانه های بلند

اگر که قصد انتخاب قالب وافل و سقف وافل هستید ما کارشناسان و مهندسان شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل )آماده مشاوره و همکاری با شما هستیم.

همچنین شما می توانید فعالیت های بیشتر شرکت پی اس پی را در اینستاگرام نیز دنبال نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.