slide-0de39a9

دال بابل دک کوبیاکس یا یوبوت چیست

دال بابل دک کوبیاکس یا یوبوت چیست

دال بابل دک کوبیاکس یا یوبوت چیست

دال بابل دک کوبیاکس یا یوبوت چیست امروز در بخش وبلاگ وب سایت شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) همراه شما هستیم تا با همدیگه به بررسی دال بابل دک، کوبیاکس یا یوبوت چیست بپردازیم پس تا پایان همراه ما باشید
«دال بابل دک» (Bubble Deck Slab)، یکی از سیستم‌های اجرای دال مجوف دو طرفه بتنی است که در آن، ایجاد فضای خالی در ناحیه کششی بتن، توسط گوی‌هایی از جنس پلی‌اتیلن صورت می‌گیرد.

دال بابل دک کوبیاکس یا یوبوت چیست سقف وافل قالب وافل

در سال‌های اخیر، به کارگیری این نوع دال در ساختمان‌های عمومی (ادارات، بیمارستان‌ها، مدارس، پارکینگ‌ها)، برج‌های تجاری و ساختمان‌های مسکونی گسترش یافته است. دلیل این موضوع، مزیت‌های فراوان این نوع دال در مقایسه با سیستم‌های قدیمی است.

دال بابل دک کوبیاکس یا یوبوت چیست

بابل دک در واقع یک نام تجاری برای سیستم اجرای دال دو محوره توخالی است. از نام‌های تجاری دیگر که به صورت انحصاری از روشی مشابه با بابل دک برای ساخت دال استفاده می‌کنند، می‌توان به «دال کوبیاکس» (Cobiax Slab) و «دال یوبوت» (U-Boot Slab) اشاره کرد. تمام این دال‌ها از اصول دال با هسته مجوف پیروی می‌کنند و ویژگی‌های تقریبا یکسانی دارند.
ممنون که مقاله دال بابل دک، کوبیاکس یا یوبوت چیست را تا آخر مطالعه کردید و همراه بخش وبلاگ سایت شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) بودید.
همچنین اگر که دوست دارید می توانید از صفحه ما در اینستاگرام نیز دیدن فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.