slide-0de39a9

کاربرد قالب وافل در فونداسیون 1

کاربرد قالب وافل در فونداسیون 1

کاربرد قالب وافل در فونداسیون 1

کاربرد قالب وافل در فونداسیون 1 را با همدیگر در شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) بررسی کنیم.

استفاده از قالب­های وافل در فونداسیون به عنوان یکی از روش­های بهسازی خاک در خاکهای مشکل آفرین قابل استفاده است. بعضی از خاک­ها در مقابل رطوبت به شدت واکنش می­دهند و دچار تورم، کاهش مقاومت یا روانگرایی می­شوند. اصطلاحا به این نوع خاک­ها، خاک­های مشکل آفرین گفته می­شود. خاک­های مساله ­دار یا مشکل آفرین شامل خاک­های متورم شونده، روانگرا، منبسط شونده و رمبنده( فروریزشی) هستند.

کاربرد قالب وافل در فونداسیون 1

خاک­های متورم شونده خاک­هایی هستند که در اثر افزایش رطوبت تغییر حجم افزایشی قابل توجهی از خود بروز می­دهند. در واقع می توان گفت خاک­های قابل تورم در جهت کاملاً مخالف با عمل تحکیم حرکت می­کنند، یعنی به جای از دست دادن آب و کاهش حجم، آب را جذب کرده و افزایش حجم پیدا می­کنند، پدیده­ ی تورم، پدیده ­ای برگشت پذیر است، یعنی خاک بعد از کم شدن رطوبت منقبض میگردد.خاک منبسط شونده نوعی از خاک­های عمدتا رسی است که دانه ­ های آن وزن کمی دارند و ساختاری گرد دارند که درون آن محیطی متخلخل و لایه خارجی آن­ها مقاوم است. در خاک منبسط شونده با تغییر مقدار رطوبت خاک در ساختار آن­ها تورم رخ می­دهد.

کاربرد قالب وافل در فونداسیون 1

اگر که قصد انتخاب قالب وافل و سقف وافل هستید ما کارشناسان و مهندسان شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل )آماده مشاوره و همکاری با شما هستیم.

همچنین شما می توانید فعالیت های بیشتر شرکت پی اس پی را در اینستاگرام نیز دنبال نمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.