slide-0de39a9

کاربرد سقف وافل در معماری

کاربرد سقف وافل در معماری

کاربرد سقف وافل در معماری

کاربرد سقف وافل در معماری را در وبلاگ شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) بررسی می کنیم .

کاربرد سقف وافل در معماری

کاربرد دیگر سقف وافل در تامین دهانه های مورد نیاز طرح های معماری است. طراحان معماری امروزی به دنبال استفاده هرچه بیشتر از فضاها هستند و همچنین از تمام ابزارهای موجود برای جلوه دادن فضاهای کوچک به فضایی بزرگ و وسیع کمک می گیرند. ستون ها علی رغم اینکه از دید مهندسان سازه، اعضای حیاتی سازه هستند اما در نظر مهندسان معمار اغلب المان هایی مزاحم و دردسرساز می باشند و همیشه برای اجرای طرح های معماری خود و جلوه دادن فضاها، به دنبال حذف ستون ها هستند.

کاربرد سقف وافل در معماری

سقف وافل هم به نیاز مهندسان عمران و مهندسان معمار پاسخگو است. بدین صورت که با ایجاد عملکرد دو طرفه در سقف و کاهش همزمان وزن مرده آن، باعث می شود که تعداد ستون های مورد نیاز یک سازه کاهش یابد و به عبارت دیگر دهانه های وسیع تا 16 متر نیز بدون نیاز به ستون قابل اجرا باشد.

کاربرد سقف وافل در معماری

علاوه بر آن سطح زیرین سقف وافل، سطحی مشبک را ایجاد می کند که فضای مناسبی برای اجرای انواع طرح های معماری شامل نورپردازی، گچبری و آیینه کاری ایجاد می کند.

اگر که قصد انتخاب قالب وافل و سقف وافل هستید ما کارشناسان و مهندسان شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل )آماده مشاوره و همکاری با شما هستیم.

همچنین شما می توانید فعالیت های بیشتر شرکت پی اس پی را در اینستاگرام نیز دنبال نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.