slide-0de39a9

نحوه اجرای دال بتنی دو طرفه

نحوه اجرای دال بتنی دو طرفه

نحوه اجرای دال بتنی دو طرفه

نحوه اجرای دال بتنی دو طرفه مقاله جدید وبلاگ وبسایت شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) می باشد که برای علاقه مندان به سقف وافل و قالب می باشد.

دال بتنی دو طرفه انواع مختلفی دارد که ساخت و اجرای هر کدام با دیگری متفاوت است. اما اگر بخواهیم نحوه اجرای دال بتنی دو طرفه را به صورت کلی بیان کنیم، به چنین جمع‌بندی خواهیم رسید:

نحوه اجرای دال بتنی دو طرفه - اجرای سقف دال بتنی

ساخت دال بتنی در محل نصب: در این روش، قالب‌های مخصوص بتن‌ریزی نیاز خواهد بود. در بتن‌ریزی دال داخل قالب‌های مخصوص باید مابین بتن‌ها، آرماتورها قرار بگیرند. بعد از خشک شدن بتن، دال بتنی باید از قالب جدا شود. حالا دالی که ساخته شد در سقف، کف یا هر قسمت دیگر ساختمان قابل استفاده خواهد بود.

نحوه اجرای دال بتنی دو طرفه

ساخت دال بتنی در کارگاه: در کارگاه‌های مخصوص که قالب‌های بتن‌ریزی دارند، قسمت‌های مختلف دال بتنی به صورت مجزا ساخته می‌شود. بعد از ساخت، دو حالت پیش می‌آید. یکی این که اجزای مختلف در کارگاه تولیدی به یکدیگر متصل می‌شوند و دال بتنی تکمیل‌شده توسط ماشین‌های مخصوص به محل نصب منتقل می‌شود یا اجزای مورد نیاز برای اجرای دال بتنی دو طرفه از کارگاه تولیدی به محل نصب انتقال پیدا می‌کند و در آن‌ جا مونتاژ می‌شود. به اصطلاح این روش را برون سپاری دال بتني دو طرفه می‌گویند.

اگر که قصد اجرای دال بتنی دو طرفه دارید می توانید با کارشناسان و مهندسان شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) در ارتباط باشید.

همچنین می توانید صفحه رسمی شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) را در اینستاگرام دنبال نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.