slide-0de39a9

عوامل تاثیرگذار بر روی افزایش قیمت سقف وافل

عوامل تاثیرگذار بر روی افزایش قیمت سقف وافل

عوامل تاثیرگذار بر روی افزایش قیمت سقف وافل

عوامل تاثیرگذار بر روی افزایش قیمت سقف وافل را با همدیگر در شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) بررسی کنیم.

هرچقدر دهانه بزرگتر شود، به طبع آن ضخامت آن بیشتر شده و نتیجتا مصالح بیشتری مصرف شده و اصطلاحا سقف نیز سنگین تر شده و دستمزد اجرای آن بالاتر می‌رود.
از عوامل بسیار تاثیرگذار دیگر، شکل پلان است. وجود کجی‌هایی در پلان سقف وافل، شکل معماری اینکه سر راست باشد و یا دارای منحنی و اشکال دیگر باشد نیز از عواملی هستند که در پلان مورد توجه باید قرار گیرند و باعث می‌شوند قیمت سقف وافل افزایش پیدا کند.

عوامل تاثیرگذار بر روی افزایش قیمت سقف وافل - هزینه سقف وافل

سقف وافل یک‌طرفه به‌صورت مترمربعی به فروش می‌رسند و ضمنا تیرچه در یک جهت بوده و این قضیه قیمت میلگرد و هم چنین هزینه تمام شده‌ی اجرای کل ساختمان را پایین‌تر می‌آورد. اما سقف وافل دو‌طرفه به‌صورت عددی یا دانه‌ای به‌فروش می‌رسد و به‌دلیل قدرتمندتر بودن، هزینه‌ی بیشتری نسبت به سقف وافل یک طرف دارد.

عوامل تاثیرگذار بر روی افزایش قیمت سقف وافل

اما عامل دیگری بر روی قیمت نهایی سقف بسیار تاثیر دارد. این عامل ارتفاع طبقات یا ارتفاع از سقف تا کف است. در ارتفاع‌های بالاتر از سه متر به کفراژ بندی نیاز پیدا می‌شود و در نتیجه، به ازای افزایش ارتفاع طبقات، هزینه نیز بالاتر می‌رود.

اگر که قصد انتخاب قالب وافل و سقف وافل هستید ما کارشناسان و مهندسان شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل )آماده مشاوره و همکاری با شما هستیم.

همچنین شما می توانید فعالیت های بیشتر شرکت پی اس پی را در اینستاگرام نیز دنبال نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.