slide-0de39a9

شرایط لازم برای اجرای تزیینات سقف وافل به‌صورت اکسپوز

شرایط لازم برای اجرای تزیینات سقف وافل به‌صورت اکسپوز

شرایط لازم برای اجرای تزیینات سقف وافل به‌صورت اکسپوز

شرایط لازم برای اجرای تزیینات سقف وافل به‌صورت اکسپوز را با همدیگر در شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) بررسی کنیم.

با اجرای سقف به صورت وافل، علاوه بر ایجاد نمایی زیبا، می‌توان در هزینه‌ها نیز به مقدار قابل توجهی صرفه‌جویی انجام داد و به همین دلیل سقف وافل جزو یکی از بهینه‌ترین سبک‌های سقفی موجود در صنعت ساختمان، به حساب می‌آید.

اما برای رسیدن به این هدف، باید در هنگام اجرای سقف، شرایطی فراهم شود تا بتوان از مزیت‌هایی که این سقف در اختیار قرار می‌دهد نهایت استفاده را در زمینه زیباسازی برد. از جمله نکاتی که باید در هنگام اجرای سقف رعایت شود می‌توان به نکته‌های زیر اشاره کرد

شرایط لازم برای اجرای تزیینات سقف وافل به‌صورت اکسپوز - هزینه سقف وافل

برای اجرای سقف به صورت اکسپوز، بهتر است که از تیر آویز استفاده نشود تا سقف کاملا یک دست و صاف باشد. در حین اجرا به این نکته توجه داشته باشید که تیر آویز از هیچ نقطه‌ای از سقف نباید بیرون زده باشد و یا بیرون‌زدگی، بسیار کم باشد تا نمایی که از کلیت سقف به دست می‌دهد را خراب نکرده و بتوان از نمای ایجاد شده به صورت کامل بهره‌برداری کرد.
در صورتی که پیمانکاری بخواهد از سقف وافل به صورت اکسپوز استفاده کند و سقف را تزئین کند باید به نحوه‌ی اجرای سقف در حین اجرا، توجه و دقت زیادی داشته باشد. نکته‌ای که در اینجا بسیار اهمیت دارد آن است که سقف باید کاملا منظم و صاف باشد.

شرایط لازم برای اجرای تزیینات سقف وافل به‌صورت اکسپوز

در هنگام اجرا باید به کیفیت بتن مورد استفاده دقت فراوانی داشت. فرضا استفاده از بتن کرمو و در رفتن قالب‌ها در حین اجرای کار، از مواردی هستند که مانع از اجرای سقف به بهترین شکل ممکن خواهد شد.
تمام تمهیداتی که برای اجرای تزیینات در سقف لازم است مانند محلی قرارگیری لوله‌ها و لامپ‌ها باید از قبل، برنامه‌ریزی شده و در سقف اعمال شوند. بعد از قرار دادن قالب‌ها، بتن ریزی و نهایتا خارج کردن آن‌ها، نمی‌توان هیچ تغییری را اعمال کرد.

اگر که قصد انتخاب قالب وافل و سقف وافل هستید ما کارشناسان و مهندسان شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل )آماده مشاوره و همکاری با شما هستیم.

همچنین شما می توانید فعالیت های بیشتر شرکت پی اس پی را در اینستاگرام نیز دنبال نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.