slide-0de39a9

سقف وافل با پیشینه تاریخی

سقف وافل با پیشینه تاریخی

سقف وافل با پیشینه تاریخی

سقف وافل با پیشینه تاریخی را با همدیگر در شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) بررسی کنیم.

همانطور که گفتیم حداکثر دهانه سقف وافل به نوع قالب ها و عملکرد سقف بستگی دارد. این دو سقف از نظر اسمی شبیه اند. اما از نظر کاربرد و عملکرد بسیار متفاوت اند. جالب است بدانید سقف وافل در طول تاریخ نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در گذشته چون پیمانکاران در هنگام اجرای قالب بندی با مشکلات زیادی مواجه بودند.

سقف وافل با پیشینه تاریخی

از این رو، آن‌چنان مورد استقبال قرار نگرفت و در اجرا نتوانستند به صورت صحیح و قابل قبول از آن بهره بگیرند. بعدها با تغییر قالب‌بندی و با روی کارآمدن قالب وافل که اجرایی راحت و کم هزینه دارد. سقف وافل مورد توجه پیمانکاران قرار گرفت و رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین با گردهمایی مهندسان، نخبگان و مجریان متخصص، همواره شاهد اجرای سازه هایی مستحکم با این نوع سیستم هستیم.

ما نیز در تیم پی اس پی وافل با به کارگیری مهندسان با تجربه در هر جای از کشور عزیزمان ایران آماده خدمت رسانی از صفر تا صد در پروژه های کوچک و بزرگ شما کارفرمایان گرامی می باشیم.

سقف وافل با پیشینه تاریخی - هزینه سقف وافل

حال سوالی که بیشتر دانشجویان و کارفرمایان از ما به عنوان مجری سقف وافل می پرسند. این است، سقف وافل چه ویژگی دارد که می توان با ایمنی و مقاومت بالا آن را در دهانه های بزرگ اجرا کرد. در مقالات بعدی برای پاسخ این سوال با پی اس پی وافل همراه باشید.

سقف وافل با پیشینه تاریخی

اگر که قصد انتخاب قالب وافل و سقف وافل هستید ما کارشناسان و مهندسان شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل )آماده مشاوره و همکاری با شما هستیم.

همچنین شما می توانید فعالیت های بیشتر شرکت پی اس پی را در اینستاگرام نیز دنبال نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.