slide-0de39a9

حداکثر دهانه سقف وافل

حداکثر دهانه سقف وافل

حداکثر دهانه سقف وافل

حداکثر دهانه سقف وافل را با همدیگر در شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل ) بررسی کنیم.

مهم‌ترین مساله‌ای که باعث شد این سقف با استقبال چشمگیری روبرو شود. قابلیت های سقف وافل است. از این سازه می‌توان در دهانه‌ های بزرگ نیز استفاده کرد. به زبان دیگر حداکثر دهانه سقف وافل بیشتر از دیگر سقف ها است. ضمن اینکه اجرای سقف وافل هزینه‌ی کمتری دارد. همچنین قرارگیری این دو مورد در کنار هم، برای یک سقف مزیت بسیار خوبی محسوب می‌شود.

حداکثر دهانه سقف وافل - حداکثر دهانه سقف وافل دو طرفه

علت اصلی اینکه سقف وافل برای حداکثر دهانه های بلندتر نیز کاربرد دارد. حذف بتن زیرین است. این بتن، به عنوان کاور میلگرد ایفای نقش داشته‌است. با حذف بتن قسمت کششی، در سقف بتن کمتری استفاده شده و در نتیجه بار مرده ای که به سقف وارد می‌شود نیز کمتر خواهد بود. عملکرد دو طرفه به همراه وزن کمتر علت اصلی اجرای سقف وافل در طرح هایی با دهانه‌ های بلند است. اما در این مقاله به دنبال پاسخ این سوال هستیم.

که حداکثر دهانه سقف وافل یک طرفه و دوطرفه دقیقاً چقدر است. و در اجرای آن با چه محدودیت هایی مواجه هستیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

حداکثر دهانه سقف وافل

اگر که قصد انتخاب قالب وافل و سقف وافل هستید ما کارشناسان و مهندسان شرکت PSP ( تولید کننده سقف وافل و قالب وافل )آماده مشاوره و همکاری با شما هستیم.

همچنین شما می توانید فعالیت های بیشتر شرکت پی اس پی را در اینستاگرام نیز دنبال نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.